Break the Silence

Ja, det är ett tag sen jag gjorde ett inlägg senast.. Jag har inte riktigt haft lust att blogga något på sista tiden, och jag har väl inte riktigt fått lust för det än heller riktigt. Men ibland måste man ju lägga upp något i alla fall ;) Det här är i alla fall en bild som jag fotade förra veckan, om jag inte minns helt fel, kanske var det förrförra, äh skit samma. Det är en bild som jag tycker om. :) Ja, det har hänt en hel del på sista tiden.. Jag har aft praktik i tre veckor på djurmagazinet på storheden, tre underbara veckor måste jag säga! Och under den tiden har Linn bott hos mig då hon hade praktik på älvdalens hundhälsa som är typ två mil från där jag(mina föräldrar) bor.
Efter praktiken fick vi lov och då stack jag och Linn iväg på ett läger i bevakning med hund på F21 i Luleå och jag säger bara SHIT SÅ KUL DET VAR!! Ojoj, helt underbart att prova på så mycket nya grejer, alla var glada och positiva hela tiden! Lägret var i 2,5 dag och under den tiden fick jag och Linn ta hand om en underbar liten schäfertik vid namn Gamma. Ett riktigt litet yrväder och krutpaket, åh så fin hon var! Det var en del hund att jobba med kan jag ju säga i alla fall ;D
Ja, nu är det dom sista dagarna på lovet, imorgon kommer min syster och hennes kille upp hit från stockholm då jag fyller 18 på lördag! Sitter för övrigt och lyssnar på låten Break the Silence med Seventh Wonder, väldigt bra låt måste jag säga! Yapp, det var väl en kort uppdatering, får se när jag orkar skriva nästa gång, men ha det bra tills dess!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0