Green Is Sometimes Awesome

 

Kommentarer
Postat av: emma

riktigt fina bilder, :)
hur lyckas du komma så nära?
alltså jag menar att kameran kan fokusera så där.

Svar: None
Pernilla Löf

2012-08-21 @ 17:46:45
Postat av: Svar till Emma

Tack Emma! :D Det gick inte att svara från blogg.se, så jag får svara såhär istället och hoppas att du ser det! Jag hade Linns zoom objektiv när jag fotade de här bilderna, men det är inte att rekommendera, man ska inte ha mycket zoom egentligen när man fotar närbilder.. Men annars så brukar jag sitta så nära som det går för att få autofokus eller så har jag manuellt fokus och fotar med det. Oftast har jag allt manuellt :)

2012-08-24 @ 16:04:45
URL: http://paintedreflection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0